2015. augusztus 16., vasárnap

***Szünet***

Sziasztok! 
Nagyon sajnálom, hogy csak ennyi idő után jelentkezek, de elképesztően zsúfoltak a napjaim a munkám miatt. Úgy döntöttem, hogy most be kell jelentenem egy kis SZÜNET-et, mert fogalmam sincs, hogy mikor fogok tudni legközelebb posztolni. Reményeim szerint szeptember közepe felé jelentkezek... Nagyon sajnálom, és remélem nem pártoltok el tőlem. Nemcsak a munka miatt nehéz nekem ez az időszak, a barátom szeptemberben kiköltözik külföldre egyetem miatt, és amíg nem megy el, szeretnék vele annyi időt tölteni, amennyit csak tudok. Még egyszer elnézést mindenkitől, nem akarom, hogy csalódjatok bennem. 
Remélem mindenkinek jól telik a nyara, élvezzétek ki ezt a maradék két hetet. 
Még egyszer sajnálom. :(
Puszi:* 

4 megjegyzés:

  1. Sajnálom hogy szünetet tartasz.De teljesen megértem mert mindenkinek szüksége van pihenésre.Ui:nagyon várom a kövit akármikor is jön :)

    VálaszTörlés
  2. Megértjük hogy szünetre van szükséged nyugi nem fogunk elpártolni tőled. :D és egyettértve az előttem szólóval akármikor is érkezik a következő rész várni fogom.:)
    Puszi Kira!

    VálaszTörlés